Djeci smo kroz različite aktivnosti omogućili da prodube znanja o domaćim životinjama. Djeca su svoja znanja stjecala kroz raznovrsne aktivnosti. Uz slikovnice i fotografije promatrali su izgled životinja, a pomoću audio-zapisa slušali njihovo glasanje i pjesmice te na taj način razvijali slušnu percepciju.
Djeci je postavljen dramski kutak u kojem su se nalazile životinje i farma pomoću kojih su mogli oponašati njihovo glasanje, igrati se i glumiti s njima.
U centru građenja su gradili farmu i „kućice“ za životinje.
Slušali smo priču o „Mudrom piliću“ i „Veseloj farmi“, a zatim smo pjevali pjesmicu „Imali smo pile“ i „Farma strica Jima“.
Izradili smo od kartonske kutije kokošinjac s kokama u kojem smo pomoću papirnatih tuljaka spuštali jaja u košaru.
U likovnoj aktivnosti smo otiskom prsta izrađivali ovčice, zatim smo na karton ovcama stavljali vunu pomoću štapića za uši.
Vodenim bojama smo bojali papir, a od geometrijskih oblika izradili kravu.
Naučili smo što životinje jedu, hranili ih kukuruzom, pronalazili ih u kukuruzu, a naposljetku smo napravili „restoran“ za životinje. Djeca su u senzomotoričkoj aktivnosti najviše uživala. Svakodnevno su se igrali kukuruzom i životinjama. Djeca su kroz aktivnosti manipuliranja i baratanja razvijala vizualnu, slušnu i taktilnu percepciju.
U predčitalačkoj aktivnosti učili smo ispisivati i prepoznavati slova pomoću uzorka po palenti.
U istraživačkoj aktivnosti smo naučili kako se muze krava i usvojili su proces dobivanja mlijeka.
Od papirnatih tuljaka smo izradili natjecateljsku igru u kojoj smo slagali životinje u piramidu, zatim ih gađati lopticom i natjecali se tko će više srušiti jednim gađanjem.
Za kraj smo izradili plakat po kojem su djeca sama crtala životinje, pisali njihove nazive i pridruživala slike proizvoda koje nam daju.
ODGOJITELJICE: Marija Opačak
Maja Gašpar