U mjesecu rujnu jaslička skupina „ Iskrice“ uspješno je prošla zajedničku prilagodbu uz međusobnu suradnju, stvaranje vlastitih pravila, ostvarivanje komunikacije kroz vizualne i taktilne predmete, usvajanje novih pravila te rutina, poštivanje tuđih prava, želja i potreba kroz dogovore, rješavanje sukoba mirnim putem te razvijanja tolerancije kroz igru.

 

U skupini „ Iskrice“ nalaze se centri:

  • centar kuhinje – ostvaruju se aktivnosti :
  • manipuliranje sa priborom za jelo, vaganje voća i povrća, baratanje sa uređajima, pripremanje hrane te posluživanje, sortiranje voća i povrća, spremanje na podlogu
  • centar građenja – ostvaruju se aktivnosti:
  • nizanje, građenje, manipuliranje sa vozilima, oponašanje i kretanje životinja, korištenje tepih staze za simboličku igru, sastavljanje i rastavljanje, sortiranje i razvrstavanje igračaka
  • istraživački centar – ostvaruju se aktivnosti:
  • razvijanje taktilne percepcije kroz dodir, osjet, oblike, veličine i materijale
  • razvijanje vizualne percepcije kroz boje i predmete, sličnosti i razlike
  • razvijanje percepcije sluha kroz tišinu, buku i šum, zvukove u radnjama i aktivnostima te boju glasa
  • likovni centar – ostvaruju se aktivnosti:
  • manipuliranje i baratanje sa različitim likovnim sredstvima i materijalima (akvarel boje, tempere, pastele, ugljeni štapići, drvene bojice, neoblikovani materijali)
  • stolno – manipulativni centar- ostvaruju se aktivnosti:
  • razvijanje taktilne i vizualne percepcije
  • istraživanje različitih materijala, oblika, podloga, struktura
  • kombiniranje i istraživanje didaktičkih igračaka
  • umetanje, nizanje, imenovanje boja, oblika i životinja
  • razvijanje motoričkih vještina
  • razvijanje kognitivnih sposobnosti
  • razvijanje prostorne percepcije (orijentacija gore-dolje; ispod-iza ; lijevo-desno)

 

U sklopu našeg vrtića imamo i veliku dvoranu u kojoj vrlo rado provodimo naše tjelesne aktivnosti.

U tjelesnim aktivnostima razvijamo:

  • koordinaciju oko-ruka
  • Koordinaciju i ravnotežu u kretanju (hodanje, trčanje sa predmetima, hodanje na različitim podlogama, penjanje i spuštanje, skakanje i provlačenje)
  • Istražujemo prostor i okolinu kroz orijentaciju u prostoru (poligon sa zadacima, loptice u boji, lopte, hula-hop i ostali rekviziti za igru)

Svakodnevno razvijamo glazbeno stvaralaštvo kroz prigodne pjesmice te brojalice i „prstovne „ igre koje mlađa djeca jako vole te brzo usvajaju nove riječi kroz dramatizaciju pokreta te stvaraju osjećaj za ritam i prepoznavanje melodije i teksta.

 

Odgojiteljice Natalija Vidaković, Anamarija Kanisek i pomoćna radnica za njegu i skrb djece Katarina Patrčević

 

     

           

           

 

           

           

           

 

     

 

           

         

           

       

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Skip to content